Subjects

Submission of PhD projects

The call for PhD subjects for the year 2022 is now open. The supervisors attached to the Doctoral School must use their ADUM account to submit a subject.

• PhD projects submitted to the Doctoral School’s competition may be submitted until January 31st, 2022.
  • PhD projects otherwise funded can be submitted at any time.

List of PhD projects

After examination by the council of the Doctoral School, validated proposals are posted in two groups.

PhD projects that are not yet guaranteed to be funded, or that require Doctoral School partial funding, are listed on both lists.